Pastoraal medewerker

EVEN VOORSTELLEN…

Mijn naam is Karen Koppenaal. De kerkenraad heeft mij gevraagd
om hen de komende tijd te ondersteunen bij het pastoraat in de
gemeente.

Al een aantal jaren ga ik regelmatig bij u voor, dus ik ben niet
helemaal onbekend in uw gemeente. Ik woon in Dirksland, samen
met mijn man André, onze drie kinderen en de altijd vrolijke hond
Ollie.

Ik ben theoloog en ik werk als geestelijk verzorger in het ziekenhuis. Daarvoor heb ik een aantal jaren als pastoraal werker voor het ouderen- èn jongeren pastoraat gewerkt in
's-Gravendeel.

Naast mijn werk in het ziekenhuis zal ik de komende tijd dus met regelmaat in Ooltgensplaat aanwezig zijn.

Naast het pastoraat aan ouderen en mensen die ziek zijn is het de bedoeling dat ik de gezinnen zal bezoeken. U of jullie kunnen dus een berichtje verwachten met de vraag om een afspraak te plannen.

Ik zie uit naar mooie ontmoetingen met elkaar, waarin we iets kunnen delen over ons geloof en ook over plek die de kerk daarbij inneemt. Ik ben benieuwd naar jullie dromen voor de gereformeerde kerk van Ooltgensplaat.

Heb je vragen, speelt er iets in jullie gezin of persoonlijk, wil je graag op korte termijn een gesprek, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen en een afspraak te maken.

Hartelijke groet,

Karen Koppenaal