Belijdeniscatechese

Welkom bij de belijdenisgroep in Middelharnis.

Heb jij ook wel eens nagedacht over belijdenis doen? Of over een gesprek hierover?

Vrijdag 1 oktober 2021 om 20:00 uur ben je welkom in de Emmauskerk te Middelharnis om kennis te maken met mensen die daarover willen nadenken. We spreken daar af wanneer we dat gaan doen. Het zal neerkomen op een aantal vrijdagavonden die duren van 20:00 uur tot ongeveer 21:30 uur. Zeer waarschijnlijk beginnen we daarmee eind oktober/november. Voor wie de datum, avonden en tijden een probleem zijn, of vragen heeft: mail, sms, app, of (heel ouderwets) ‘bel’ of ‘schrijf’ even naar mij of naar Marina Hoekstra 06-10143612.

Weet je welkom!

Ds. Leendert Jan Lingen

Jacob Catsstraat 35

3245 RH Sommelsdijk