GemeenteGroeiGroepen

GemeenteGroeiGroepen (GGG)

Sinds een aantal jaren bestaat er in onze kerk de mogelijkheid tot deelname aan een van de GemeenteGroeiGroepen.

Het doel van deze GGG, bestaande uit ca. 8-10 personen, is het groeien in persoonlijk geloof en de onderlinge band binnen de gemeente te versterken.

De bijeenkomsten vinden eens of meerdere keren per maand plaats bij een van de leden thuis. Onderling wordt dit met elkaar afgestemd.

De bespreekthema’s, met als leidraad de bijbel, vinden plaats aan de hand van ondersteuningsmateriaal, die vanuit de kerkenraad of deelnemers wordt aangedragen.

Bent u/jij wel of geen lid van onze gemeente, geïnteresseerd in wat het christelijk geloof inhoudt en wat het kan betekenen in uw/jouw dagelijkse leven, dan bent u/ben jij van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen bij een van de groepen.

Voor mogelijkheden kunt u contact opnemen met Aad de Vos, Email: aidevos@live.nl